[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”Zwroty, reklamacje i naprawy” i_icon_fontawesome=”fas fa-tools” i_color=”custom” add_icon=”true” i_custom_color=”#e1b7b7″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Zwroty
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu.
Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
Przesyłkę wyślij na adres:
Perełka mamy
ul. Odolańska 10
02-560 Warszawa
Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.
Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.
Po otrzymaniu przesyłki i zatwierdzeniu zwrotu, w przeciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
Reklamacje
Nasza biżuteria objęta jest sześciomiesięczną gwarancją. W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji, którą obejmują wady fabryczne produktu, np. wada zapięcia, odłączenie się części biżuterii od pozostałej (np. perełka na zawieszce).
Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu.
Przesyłkę wyślij na adres:
Perełka mamy
ul. Odolańska 10
02-560 Warszawa
Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.
Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym – zerwana nić jedwabna, zerwany naszyjnik, zagubione elementy biżuterii a także odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalne ścieranie się srebra lub srebra pozłacanego.
Naprawa
Naprawę lub odświeżenie biżuterii nieobjętej gwarancją lub z przekroczonym okresem gwarancji, możemy przeprowadzić w ramach odpłatnego “Spa”.
Aby skorzystać ze “Spa”, wypełnij formularz naprawy i dołącz go do przesyłki.
Przesyłkę wyślij na adres:
Perełka mamy
ul. Odolańska 10
02-560 Warszawa
Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.
Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 7 dni roboczych, powrócimy z ustalonym zakresem naprawy i wyceną.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]